Out-of-Home
Out-of-Home advertising is bijna niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Grote kans dat veel mensen die een stap buiten de deur een vorm van buitenreclame zien. Van abri's tot billboards. Onderweg naar werk of school, tijdens het boodschappen doen of tanken. Dit is als adverteerder ideaal om snel een grote groep mensen te bereiken. Ontdek wat we voor u kunnen betekenen.
Wat is Out-of-Home?
Out-of-Home adverteren – ook wel bekend als OOH en buitenreclame – is een reclamestrategie die bedoeld is om merken meer zichtbaarheid te geven. Het is een opvallende manier om uw boodschap over te brengen en doelgroepen rechtstreeks aan te spreken.
OOH biedt uw merk de kans om mensen overal te bereiken. En ook nog eens veel mensen tegelijk. Denk aan drukke plekken als stations, bushaltes en winkelcentra. Met technologieën zoals QR-codes en interactieve schermen kunt u uw publiek op creatieve manieren aanspreken.
En mooi meegenomen: het is een van de weinige media die mensen niet uit kunnen zetten. Bent u er klaar voor om op te vallen?
Verschillende advertentiemogelijkheden met Out-of-Home
Wij bieden veel verschillende soorten advertentiemogelijkheden met Out-of-Home. Zo hebben we voor elk merk een passende oplossing. We sommen er een aantal op:
- Abri’s
- Billboards langs (snel)wegen
- Digitale borden in winkelcentra, zowel regulier- als grootformaat
- Digitale schermen bij de ingang van supermarkten en boven de kassa
- Digitale borden bij drukke tankstations
Op basis van uw doel en wensen bepaalt u welke advertentiemogelijkheid het best bij u past. Heeft uw flexibiliteit nodig zoals het vaker weergeven op bepaalde tijden? Dan past Digital Out-of-Home bijvoorbeeld goed.
Bekijk ons aanbod voor adverteren met Out-of-Home
U kunt bij ons op verschillende manieren adverteren met Out-of-Home. Zowel lokaal, regionaal als landelijk.
- Lokaal: als uw bedrijf of merk vooral actief is in een bepaald dorp, stad of gemeente, dan is lokale buitenreclame iets voor u.
- Regionaal: als uw bedrijf of merk een sterke focus heeft op een breder geografisch gebied, dan is regionale reclame iets voor u.
- Landelijk: Global biedt adverteerders de mogelijkheid om in één week ruim 60% van Nederland te bereiken.
Door 24/7 zichtbaarheid, zorgt onze buitenreclame in een korte tijd een hoog bereik. Naast het bereiken van de massa is het bijvoorbeeld ook mogelijk abri’s en europanels specifiek in te zetten rondom verkooppunten of in bepaalde gemeentes.