Abri Amsterdam
Abri’s in Amsterdam zijn een unieke manier om uw product of dienst onder de aandacht te brengen. Abri's zijn advertenties bij bus- en tramhaltes. De posters hangen vaak op strategische locaties waar veel mensen de advertentie kunnen zien. Een goede basis voor een succesvolle campagne, wat uw doel ook is. Met onze hulp ontdekt ook u de magie van abri's in Amsterdam. Abricadabra.
Wat zijn de voordelen van een abri-campagne in Amsterdam?
Met abri’s in en rondom Amsterdam kun je je 24/7 richten op voorbijgangers. Met sprekende visuals en rake teksten op de abri’s kan deze manier van buitenreclame voor een flinke verhoging van de bekendheid van jouw merk zorgen.
Zo kun je jouw bedrijf beter positioneren in Amsterdam, je naamsbekendheid vergroten én een breed publiek aantrekken. En mooi meegenomen: ook in het donker zijn de abri’s gewoon te zien op de lichtgevende displays. En ook nog op een manier die weinig irritatie oproept bij het grote publiek.
Waar kun je adverteren met abri in Amsterdam?
Verfraai het straatbeeld met jouw stijlvolle abri’s. Met onze hulp is het mogelijk. In Amsterdam hebben we ruime mogelijkheden met digitale abri’s, denk hierbij aan:
- Winkelcentrum aan o.a. de Oostelijke Handelskade
- Supermarkt aan o.a. de Frederik Hendrikstraat en het Haarlemmerplein
- Tankstations aan o.a. de Hobbemakade en de Marnixstraat
In verschillende plaatsen rondom Amsterdam kun je ook traditionele abri’s met posters inkopen. Denk dan bijvoorbeeld aan omliggende plaatsen als Amstelveen, Abcoude, Weesp, Zwanenburg of Landsmeer.
Abri campagnes in Amsterdam: voorbeelden
Bereik een groot publiek in Amsterdam door op meerdere plekken buitenreclame in te zetten. Een aantal voorbeelden van abri advertising waaruit je kunt kiezen:
- Traditionele abri’s: advertenties in bus-, metro- en tramhaltes. Ze zijn vaak op strategische locaties geplaatst waar veel mensen de advertentie zien.
- Digitale schermen in de supermarkt: bewegende beelden in grote supermarkten bij de ingang of kassa. Deze schermen vallen op en trekken daarom veel aandacht.
- Digitale schermen in winkelcentra: schermen op drukke plekken in het winkelcentrum. Mogelijk in regulier formaat, maar ook in grootformaat.
- Digitale schermen bij benzinestations: schermen met content bij pompstations langs drukke, doorgaande wegen.
