Abri
Gericht, zichtbaar en effectief adverteren? Abri-reclame is hiervoor perfect geschikt. Via een abri of europanel maak je rechtstreeks contact met jouw publiek. Lokaal, regionaal of nationaal. Op deze pagina ontdek je wat abri-reclame van Global je precies kan brengen. Met onze hulp ontdek jij de impact van abri’s als vorm van buitenreclame.
Wat zijn de mogelijkheden voor Abri-reclame bij Global?
Bij Global kun je Abri-reclame plaatsen op zowel bekende als minder bekende locaties. Je kunt hiermee extreem gericht te werk gaan. Zo is het mogelijk om een campagne landelijk in te zetten, maar ook om deze juist te beperken tot een regio, stad, of zelfs postcodegebied.
Wil je heel gericht een lokale doelgroep benaderen, of juist in korte tijd een groot deel van de Nederlanders bereiken via een vorm van reclame die weinig irritatie oproept? Dan is out-of-home advertising, en specifiek de abri, perfect.
Met sprekende visuals en rake teksten op de abri’s kan deze vorm van buitenreclame voor een flinke verhoging van de bekendheid van jouw merk zorgen.
Waar kun je adverteren met een abri?
Ben je van plan te adverteren via een abri? Geografische targeting is een belangrijk onderdeel van een succesvolle campagne. Je kunt adverteren in de regio of omgeving waar jouw bedrijf actief is of inspelen op de eigenschappen van jouw doelgroep. Hier zijn een aantal mogelijkheden:
- Gebruik abri’s in de buurt van onderwijsinstellingen om jongeren te bereiken.
- Abri’s zijn ideaal voor tijdsgebonden campagnes, bijvoorbeeld rond de feestdagen of in de aanloop naar het festivalseizoen.
- Zet in op de omgeving van treinstations of busstations voor een groot bereik onder OV-reizigers.
- Kies voor locaties langs drukke wegen om juist de bestuurders te bereiken.
- Ga voor bedrijventerreinen om een zakelijke doelgroep te benaderen.
- Plaats abri’s bij stadscentra voor maximale zichtbaarheid onder winkelend publiek.
Het is belangrijk om te kiezen voor een locatie die past bij jouw doelgroep en boodschap. Zo haal je het maximale uit je abri’s. Ontdek op de kaart waar je precies kunt adverteren:
Wat zijn de voordelen van een abri-campagne?
De voordelen van een abri-campagne zitten hem vooral in de flexibiliteit en het kostenplaatje. Via geen ander middel is het mogelijk om zo kosteneffectief zo’n diverse en grote doelgroep te bereiken. Verdere voordelen van een abri-campagne:
- Zeer gericht lokaal of regionaal adverteren.
- Consumenten ervaren abri’s niet als storend, in tegenstelling tot veel andere vormen van reclame.
- Uitstekend geschikt voor het creëren van awareness onder een grote doelgroep. Het versterkt andere vormen van reclame.
- Een groot bereik onder een brede doelgroep voor relatief lage kosten.
- In het donker zijn de abri’s gewoon te zien op de lichtgevende displays.
- Je bereikt de doelgroep die geen tijd heeft om de krant te lezen of folders door te bladeren.
- Abri reclame is zeer effectief voor de doelgroep die veel onderweg is.
Word jij ons volgende succesverhaal?